דבר בעלי הקבוצה

קבוצת חסון הגיעה להישג מרשים של חברה מובילה במגוון רחב של תחומים עליהן היא חולשת. זה לא קרה ביום אחד.

שלום ומרדכי חסון

בתחילת דרכה, אנו מייסדי החברה, חלמנו להשיג את מה שקיים היום. התקדמנו עם הרבה מוטיבציה ואמונה שהעשייה שלנו תתפתח ותגדל. ואכן כך קרה.
מאז הקמתה בשנת 1965 ועד היום, הקבוצה התפתחה וגדלה בקנה מידה מרשים המכבד חברות גדולות בענף הבניה הבינלאומי. לאורך הדרך צועדים מנהלינו במרץ, מקדמים את הקבוצה, מפעילים את החוש העסקי המפותח ומטפחים את הערכים החשובים ביותר לקבוצה – מקצועיות, איכות, הוגנות, שירותיות ובטיחות. כך צעד לצעד, אבן לאבן נצברה חסינות ואיתנות כלכלית לעשות ולצמוח. שנים של עשייה, חוכמה שהתגבשה, יכולות ניהול שפותחו והשתכללו, מיומנויות מקצועיות שנרכשו, לצד יציבות וגמישות גם יחד

"כל עובד שלנו הוא חלק מהמשפחה."

אנו גאים לטפח צוות עובדים מקצועי ונאמן הצועד אתנו את הדרך עשרות שנים. אנו מעודדים את העובדים שלנו לצאת למסלול קידום בתוך חסון. אנו גאים להעסיק אנשי מקצוע איכותיים, בקיאים, מנוסים והטובים ביותר בתחומם – אנשי קרמיקה, אנשי תשתיות, אנשי אינסטלציה מקצועיים מהשורה הראשונה בענף. במקביל אנו משקיעים בהכשרות, הדרכות ופיתוח המקצועיות של הצוות ולכן נח לקבל מאתנו ייעוץ והדרכה, יש לנו את כל הידע הנדרש.

אנו מקדישים תשומת לב לאווירה הארגונית הראויה הכוללת פעילויות גיבוש לאורך השנה וערבי חברה. העובדים בחסון אוהבים לעבוד ביחד ולנצל את זמנם הפנוי אף מחוץ לשעות העבודה, זה קשר של שנים, מעיד. על חשיבות ההצלחה המשותפת לכולנו.

אנו גאים להציג פעילות עסקית ענפה שהיא קודם כל עסק משפחתי, הפועמת יחד עם צוות העובדים הנפלא שלנו כמשפחה אחת גדולה. נמשיך לעשות, לטפח, לזרוע, לצמוח ולהניב"

 

מוטי חסון
שלום חסון